Omgaan met bewoners
Heldere en duidelijke communicatie is voor Weijman de basis van een goede samenwerking. Uw klant is onze klant. Tijdens het gehele traject staan de bewoners centraal. De communicatie en samenwerking met bewoners start voorafgaand aan de werkzaamheden met informatiebijeenkomsten en één-op-ééngesprekken.
Ons doel is enerzijds dat u als opdrachtgever tevreden huurders houdt en in het communicatietraject met de bewoners ontzorgd wordt. Anderzijds willen wij tevreden bewoners die minimale overlast ervaren en kunnen genieten van vernieuwd wooncomfort.
Enthousiasmeren en informeren staan bij ons hoog in het vaandel. We werken met verschillende documenten met informatie zoals bewonersinformatie, de afsprakenkaart en de gedragsregels die gelden voor ons personeel, die we delen met de bewoners.
Het resultaat is een prettige samenwerking en een goed eindresultaat. Kortom: tevreden bewoners!
Voor meer informatie over onze communicatiestrategie neemt u contact op met Weijman Vastgoedonderhoud.